dinsdag 5 augustus 2014

Samenwerking met That girl tries to be perfect!

Zoals je al aan de titel kan zien, heb ik een samenwerking met That girl tries to be perfect.
Non van thatgirltriestobeperfect.blogspot.nl en ik hebben bedacht om samen een swap te houden!
Een swap betekent dat je een bepaald bedrag uitkiest en daarvan producten koopt voor de ander.
Super leuk natuurlijk ^^
Non en ik hebben besloten om 10 euro als bedrag te kiezen.
Vrijdag gaan we hem allebei versturen.
Waarschijnlijk zal de blogpost erover op Zaterdag, Zondag of Maandag er zijn.

We hebben nog wat bedacht, maar dat houd ik nog geheim.
Dus als je dat wilt weten, moet je zeker mijn blog en haar blog in de gaten houden :)
Ga zeker een kijkje nemen op thatgirltriestobeperfect.blogspot.nl, want Non is echt super aardig en ik vind haar blog erg leuk ^^
Xx Liess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten