dinsdag 5 augustus 2014

Je haar kleuren!

Je haar kan je in super veel kleurtjes kleuren.
Heel normaal is bijvoorbeeld bruin, zwart en blond.
Maar daar tegenover heb je ook bijvoorbeeld roze, paars en groen.
En natuurlijk zijn er veel meer kleuren, eigenlijk wel zo'n beetje elke kleur.
In deze blogpost laat ik kapsels zien die ik erg mooi of speciaal vind.

Dit is wat ze noemen, Unicorn hair.
Zelf vind ik dit echt super gaaf!
Unicorn Hair bestaat uit blauw, roze en paars.
Het valt lekker op en het is best gewaagd.
Zelf zou ik dit niet zo snel doen, al vind ik het wel heel erg mooi.

Ik denk dat veel mensen dit haar wel kennen.
Ariana Grande heeft zulk haar ook gehad.
Zelf vind ik dit felle rood heel erg mooi staan bij de wat getinte vrouwen, zoals Rihanna.
Zeker in combinatie met krullen.
Ooit wil ik rood wel eens proberen, maar dan zou ik spoeling doen.

De Dip Dye, of ook wel Ombre genoemt was erg gehypt in 2013.
Bijna iedereen had roze, rood, blauw of groene dip dye.
Hierboven zie je Nicki Minaj met wel erg veel kleuren.
Zelf zou ik rood heel erg graag uit willen proberen, ook al is het nu niet meer zo gehypt.

Het donker blonde haar met licht blonde highlights erin is iets wat vaak voorkomt.
Zelf vind ik deze 'trend', al is het meer iets wat in deze eeuw vaak terug komt, erg leuk.
Het ziet er erg mooi en natuurlijk uit.
Als ik dit met mijn haar kan doen, zou ik het zeker proberen.

En dat was de laatste alweer!
Welke is jouw favoriet?
Mijne absoluut Unicorn Hair :)

Bedankt voor het lezen van mijn blogpost!
Xx Liess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten