woensdag 6 augustus 2014

Blog-update #1

Hoii,
Ik gaa een rubriek op me blog beginnen; Blog-Update
Vandaag #1

Ik ben nu 2 dagen met me blog bezig en voor mijn gevoel gaat het erg goed.
Er staan al + deze 6 artikels online.
Nu heb ik al geblogt over fashion en lifestyle.
Beauty en Food zullen zeker nog komen.

Ergens deze week zal er een artikeltje komen met foto's die ik zelf heb gemaakt!
Het zullen zeker niet mega goede foto's zijn, ik maak ze namelijk met me iphone 4.
En het zal met beauty te maken hebben :)

Omdat ik nog 3,5 week vakantie heb, zal er sowieso per dag 1 artikel komen.
De afgelopen 2 dagen zijn het er 3 per dag geweest.
Ik denk dat bij de dagen zoals de als deze, er sowieso 2 artikels komen.
Ik ga nog op vakantie en tienertoer (ook over die 2 dingen komen artikeltjes), dus op die dagen kan er misschien geen artikel online komen.
Natuurlijk zal ik voor gaan werken en zal ik de artikels alvast klaarzetten voor de dagen dat ik weg ben.
Maar als er 1 dagje geen artikel online komt, dan weet je waardoor ^^

Dit was Blog-update #1 :)
Hopelijk heb ik jullie nu weer een beetje op de hoogte gebracht.
Bedankt voor het lezen !

Xx Liess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten