vrijdag 8 augustus 2014

2 truths, 1 lie ft. Thatgirlstriestobeperfect.

Heeyy,
Vandaag doen Non van thatgirltriestobeperfect.blogspot.nl 2 truths, 1 lie challenge.
Dit houd in dat we 3 dingen over onszelf zeggen, waarvan 1 gelogen is en 2 de waarheid.
De ander moet dan de leugen raden.

Non:
Toen ik klein was ben ik een keer geopereerd.
Ik ben allergisch voor ratten.
Ik heb ooit in een luchtballon gevaren
Liess:
Ik denk dat 1 een leugen is.

Nummer 2 was een leugen.
Toen Non klein was is ze geopereerd aan een liesbreuk.
En ze heeft dus ook in een luchtballon gevaren.

Liess:
Ik at vroeger mieren.
Ik heb ooit op de prullenbak geplast toen ik aan het slaapwandelen was.
Vroeger leek ik net een jongen.

Non:
Ik denk dat 2 en 3 waar zijn.

Nummer 2 is een leugen.
Vroeger toen ik een baby was, at ik mieren haha.
En ik deed vroeger allemaal jongens dingen.

Non:
Ik heb nog nooit met een matras van de trap gegleden.
Ik ben bang voor vuurwerk.
Ik gooide vroeger een keer een schaal kapot omdat ik boos was.

Liess:
Nummer 3 is sowieso een leugen.
Iedereen moet eens van de trap afgegeleden zijn geweest.

Nummer 3 is een leugen. Jey 1-0

Liess:
Ik haat Justin Bieber
Ik ben een hele tijd verslaafd geweest aan Candy Crush.
Ik mag geen energy kopen van me ouders, maar doe het wel.

Non:
3 is zeker weten een leugen.
Nee, 1 is een leugen.
Ik vind hem niet vreselijk.
Hij heeft best wel leuke liedjes.
Dat over het energy klopt haha.
En cCandy Crush was gewoon mega verslavend.

Non:
Ik heb toen ik kleuter was ooit een vriendin wijs gemaakt dat ik een eiland had.
Ik ben ooit in een zee-egel gaan staan.
Ik ben ooit in een vulkaan geweest.

Liess:
Deze is echt mega moeilijk.
Ehmm ik denk.. 2 een leugen.

2 is een leugen.
Ik heb behoorlijk op mijn kop gekregen toen mijn ouders achter die leugen kwamen.
Ik ben inderdaad in de krater van een vulkaan geweest, hij sliep wel volgens mij.

Liess:
Een vriendin heeft me ooit 16 vesten aangedaan en heeft me toen vastgemaakt.
Diezelfde vriendin gaf me 3 dagen lang de raarste opdrachten, bijvoorbeeld zeg tegen een jongen dat je hem leukt vind bij de lelijkste jongen van de klas. Dit omdat ik een weddenschap had verloren.
Diezelfde vriendin wilde dat ik uit een raam sprong, omdat ik graag haar diddl stickers wilde hebben.

Non:
Ik hoop dat drie gelogen is, maar ik denk eigenlijk dat drie en twee waar zijn.

2 is gelogen.
Dat meisje heeft me serieus vastgebonden en liep naar beneden.
Ze zei tegen haar moeder dat ik weg was
Na een half uur gillen ontdekte haar broer me.
En ja ik wilde super graag die stickers en ze wou me 5 meter uit het raam laten springen.
Maar heb dat niet gedaan.

Het is uiteindelijk 2-0 geworden voor mij :)
De andere helft kan je op Non's blog zien!
Xx Liess

1 opmerking:

  1. Cool blog! Ik ben je gaan volgen op Bloglovin. Zou het super leuk vinden als je me terug volgt :). www.radishtowear.com

    BeantwoordenVerwijderen